Vraag & Antwoord
Op deze pagina vind u onze veel gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen?
Kijk dan op onze klantenservice pagina en neem contact met ons op.
- Waarom moet ik me eerst aanmelden?
- Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
- Hoe kan ik mijn Herbalife bestelling betalen?
- Hoe snel wordt mijn Herbalife bestelling geleverd?
- Kan ik gebruik maken van de 30 dagen niet goed, geld terug garantie?
- Ontvang ik bij mijn bestelling ook een gebruiksaanwijzing?
- Wat is Herbalife en hoe werkt het?
- Kan iedereen Herbalife gebruiken?
- Is het Herbalife programma getest?
- Welk(e) producten of pakket moet ik kopen?
- Moet ik ook sporten om af te vallen met Herbalife?
- Val ik af door gewoon zo min mogelijk te eten?
- Wat moet ik doen als ik op mijn streefgewicht ben?
- Ik wil absoluut GEEN begeleiding, kan dat?
- Ik heb vragen over de producten en/of ik wil begeleiding, hoe werkt dat?
Waarom moet ik me eerst aanmelden? |
Vanwege gewijzigde regelgeving van Herbalife worden vanaf 19 mei 2009 de prijzen alleen weergegeven als u bent ingelogd. Iedere Herbalife distributeur is verplicht een bezoeker eerst te registreren alvorens er prijzen getoond mogen worden. Aanmelden is echter heel erg simpel!! U kunt zich aanmelden op onze homepage in het blokje Registreren nieuwe leden. U ontvangt een mail met een link, klik op deze link en u ontvangt uw inloggegevens. LET OP! Het kan zijn dat deze mail in uw spambox terecht komt. Mocht u toch de mail met inloggegevens niet ontvangen stuur dan een mailtje naar info@herbawebwinkel.nl. |
Hoe kan ik mijn Herbalife bestelling betalen? |
U kunt uw bestelling betalen via iDEAL, PayPal, Creditcard of via bankoverschrijving. Voor meer informatie hieromtrent kunt u terecht op de volgende pagina: www.herbawebwinkel.nl/herbalife/betaalmogelijkheden.htm. |
Hoe snel wordt mijn Herbalife bestelling geleverd? |
Indien u op werkdagen uw bestelling voor 15:30 uur plaatst en de betaling voor 16.00 uur door ons is ontvangen dan wordt deze diezelfde dag nog verzonden. Dit lukt echter niet altijd, er kunnen omstandigheden zijn waardoor dit niet lukt. Kijk voor meer informatie op de volgende pagina: www.herbawebwinkel.nl/herbalife/levering.htm. |
Kan ik gebruik maken van de 30 dagen niet goed, geld terug garantie? |
Ja, dat kan. Wanneer u niet tevreden bent over de producten kunt u deze binnen 30 dagen retourneren. U stuurt een mailtje naar info@herbawebwinkel.nl en u ontvangt een antwoord over de procedure. U bent wel zelf verantwoordelijk voor de retourverzendkosten. Zodra wij de producten van u hebben ontvangen maken we het aankoopbedrag plus de eventueel door u betaalde heenverzendkosten weer aan u over. |